2012. július 11., szerda

Ma délután véletlenül elcsíptem a Másfél millió lépés Magyarországon sorozat újraforgatott változatát az M1-en. Kb. 6 percig bírtam. Félő, hogy ha tovább néztem volna, a végére felhasítom az ereimet. Nincs ezen mit szépíteni, egyszerűen nézhetetlen!

Olyan, mint valami fullasztó, patetikus nekrológ, öngyilkos hajlamú elmélkedőknek vasárnap délutánra.

Nincs benne semmi életszag, semmi izgalom, semmi mozgalom. Nincs interjú, nincs beszélgetés, nincs sátorverés, nincsenek pocakos helyi bácsik, akik ifjúkorukban lelkes turista szakosztály titkárként betonba foglalták és vascsőbe terelték a forrásvizeket. Nincs vihar, nincsenek fánkot dagasztó, csapatot váró nagymamák, nincs molnár, nincs turistaszállás, nincsenek érthetően és élvezetesen magyarázó tudósok, nincs benne semmi, az egykori sorozat hangulatából.

Akkor adtam fel, amikor a kamera hosszan elidőzött egy öreg fa girbegurba gyökereinél, miközben temetői zene szólt, és a narrátor egy depresszióba taszító verset olvasott fel. Brrrrr. Inkább átkapcsoltam a kettesre. Ennél még a Tények szórakoztató műsorként tálalt gyilkosságai is jobbak.
 
 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Copyright (c) 2010 Kirándulós blog. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.